Így hasít autópályán a 952 lovas új elektromos Porsche – videó
Vázoljuk, hogy mennyire fürge valós élethelyzetben az új Porsche Taycan Turbo S.
Vázoljuk, hogy mennyire fürge valós élethelyzetben az új Porsche Taycan Turbo S.
Az új Porsche Taycan Turbo S alapára éppen csak 90 millió forint alatti.
A megújult Porsche Taycan ideális esetben akár 678 kilométert is képes megtenni egy töltéssel.
Az elektromos Porsche titokzatos új csúcsmodellje a Nordschelifén 26 másodpercet vert egy körön a Turbo S-re.
A Taycan csúcsmodellje, a Turbo S minden korábbinál fürgébbé vált.
A Lucid Air Sapphire teljesítmény, gyorsulás és hatótáv fronton is alaposan rálicitál a legerősebb Teslára, igaz sokkal drágább is annál.
Érkezőben a Taycan minden korábbinál gyorsabb új csúcsmodellje.
Mostantól hivatalosan a Tesla Model S Plaid a Zöld Pokol leggyorsabb sorozatgyártású elektromos autója.
Az ötszemélyes Air Sapphire elképesztően gyorsul és bőven 300 km/h feletti a végsebessége.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású elektromos autó sem ért körbe olyan gyorsan a Nordschleifén, mint a Taycan Turbo S.
Hiába az akár 761 lóerős teljesítmény, a Taycanra bizony ráfér némi tömegcsökkentés.
A bottropi különítmény természetesen kapásból a legerősebb Taycant vette kezelésbe.
Az öncélú és teljesen értelmetlen pusztítás tovább folytatódik, a Mercedes és a Porsche után most egy BMW következik a sorban.
A fényhíddal ellátott safety car a Formula E versenyeken teljesít majd szolgálatot.
A 2021-es specifikációk alapján a sportos német elektromos autókat kicsit ritkábban kell töltőre dugni.
Az összkerékhajtás nélküli zuffenhauseni elektromos autó kétféle akkumulátor kapacitással érhető el.
Jelentős szélesítés, hatalmas kerekek és méretes hátsó szárny a Taycan Turbo S-en.
A német gyártó több mint 750 lóerős villanyautója az Autobahnon villantotta meg a végsebességét.
Miközben számos autógyártót nehéz helyzetbe hozott a koronavírus-járvány, a Porsche továbbra is elég szépen teljesít, és 1,2 milliárd euró üzemi nyereséggel zárta az első fél évet. Ebben nagy része volt a nemrég bevezetett elektromos hajtású Taycannak, melynek csúcsváltozatait mi is kipróbáltuk Németországban.
A Taycan Turbo S nem a nagy hatótávról, hanem sokkal inkább az elképesztő menetdinamikáról szól.